I carry your heart

ΚΑΡΔΙΑ(06) Κουβαλώ μαζί μου την καρδιά σου

την κουβαλώ μέσα στην καρδιά μου.

Ποτέ δεν είμαι μόνη,

όπου πάω είσαι κι εσύ.

Ό, τι κάνω μόνη μου, το κάνεις και εσύ, αγάπη μου.

Δε φοβάμαι τη μοίρα, γιατί εσύ είσαι η μοίρα μου, γλυκέ μου.

Δε θέλω τον κόσμο, γιατί εσύ είσαι ο κόσμος μου, ομορφιά μου.

Αυτό είναι το πιο κρυμμένο μυστικό.

Η ρίζα της ρίζας, ο ανθός του ανθού,

Ο ουρανός του ουρανού,του δέντρου που λέγεται ζωή,

που ψηλώνει πιο πολύ απ’ όσο η ψυχή ελπίζει,

ή το μυαλό μπορεί να κρύψει.

Είναι το θαύμα που κρατά τ’ αστέρια χώρια…

Κουβαλώ την καρδιά σου,

την κουβαλώ στην καρδιά μου…!

                                                                             Ε. Ε. Κάμινγκς

Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

0 Comments:

 
Candy - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger