Αγάπη είναι...

ΚΑΡΔΙΑ(05) ...η δίψα να ζω συνεχώς μαζί σου.

...μια απέραντη ήρεμη θάλασσα μες στο χειμώνα.

...το καλύτερο δώρο από σένα για μένα.

...δίπλα στο τζάκι μέσα στην αγκαλιά σου.

...να νιώθεις όλες μου τις επιθυμίες.

...η διαφορετικότητα μας που ενώνεται μ’ ένα «σ’ αγαπώ».

...να βλέπουμε το ηλιοβασίλεμα ακούγοντας γλυκές μελωδίες.

...στιγμές έρωτα στο φως των κεριών.

...να με ξυπνάς το βράδυ και να μου λες «σ’ αγαπώ».

...το δικό μας παραμύθι, η ιστορία της αγάπης μας.

...η απέραντη γαλήνη μιας φεγγαρόλουστης νύχτας.

...το ατέλειωτο πάθος σου με φιλιά.

...το αυγουστιάτικο φεγγάρι που φωτίζει την καρδιά σου.

...τα νυχτερινά ψιθυριστά τηλεφωνήματα.

...να δίνεις τα πάντα και να μη ζητάς τίποτα.

...το χαμόγελο στα γλυκά σου χείλη.

...να νιώθεις περήφανος που χαρίζεις την καρδιά σου.

...να μου λες κάτω απ’ τη βροχή «σ’ αγαπώ».

...η γαλήνη μετά την καταιγίδα.

...η καλοκαιριάτικη βόλτα στην ακρογιαλιά.

...να εκφράζεις με κάθε τρόπο τα συναισθήματά σου.

...αυτό που βλέπω κάθε φορά όταν αντικρίζω τα μάτια σου.

...η υπόσχεση που δίνουν τα φιλιά σου.

...ακόμα και όταν κοιμάσαι να είμαι στα όνειρά σου.

...να βλέπουμε μαζί αγκαλιά τ’ αστέρια.

...αυτό που νιώθω καθημερινά για σένα.

...να μ’ αγγίζεις με τρυφερότητα κάθε στιγμή.

...οι υποσχέσεις που δίνει η ματιά σου.

...να ταξιδεύεις ολονυχτίς για λίγες στιγμές ευτυχίας.

...να σε περιμένω βδομάδες μόνο για ένα φιλί.

...να με κοιτάς στα μάτια και να σβήνεις τη μοναξιά μου.

Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009

0 Comments:

 
Candy - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger