Απατηλό Όνειρο

 pic41 Κατά βάθος το ξέρω…

Δε θα ‘ρθείς, μες στη ζωή μου δε θα μπεις.

Μα αυτή η γνώση, παρ’ όλη την πίκρα που κουβαλά,

δε θα μ’ εμποδίσει να σ’ ονειρεύομαι.

Κάπου άκουσα πως αν το θες πραγματικά,

τότε τα όνειρα βγαίνουν αληθινά!

Όμως, ακόμα και αν βάλω όλη τη δύναμη της ψυχής μου,

τα όνειρα μου για μας, θα παραμείνουν απατηλά!

Δεν μπορείς ακόμα αγάπη μου, να αντιληφθείς,

πόσο απόλυτη, πόσο αποκλειστική, πόσο αγνή

είναι η αγάπη που τρέφω για σένα…

Θα το καταλάβεις όμως.

Σύντομα. Θα τη νιώσεις να σε διαπερνά,

να γεμίζει κάθε κύτταρο του κορμιού σου

και να διαποτίζει τα βάθη της ψυχής σου…

Και τότε, θα ‘ρθείς!

Θα ‘ρθείς ζωή μου, κι εγώ θα σε περιμένω.

Θα με κρατήσεις στην αγκαλιά σου,

και θα με ταξιδέψεις.

Και το ταξίδι μας θα ‘ναι μακρύ…

                                                              Α.Κ

Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009

0 Comments:

 
Candy - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger