Δρόμος χωρίς γυρισμό

ll

 

Μην κοιτάς πίσω, η ζωή μόνο μπροστά σε πάει…

Μη γυρίσεις πίσω, έχουν δίκιο, το γυαλί δεν ξανακολλάει!

Φύγε! Φύγε!

Όχι δεν είσαι δειλός! Δυνατός είσαι.

Κάνεις αυτό που δεν έχω το κουράγιο να κάνω εγώ!

Σπάσε τις αλυσίδες! Φύγε!

Δραπέτευσε από τη φυλακή της συνήθειας…Φύγε!

Άνοιξε φτερά και πέτα μακριά από το βάλτο του συμβιβασμού!

Φύγε! Φύγε!

Η καρδιά λαχταρά να ερωτευτεί ξανά…ν’ αγαπηθεί.

Τι περιμένεις; Φύγε!

Εγώ δεν έχω τίποτα άλλο πια! Στέρεψα!

Τι με κοιτάς; Φύγε!

 

Εγώ;

Εγώ είμαι δειλή… Φοβάμαι.

Έχει στοιχειώσει το παρελθόν το μυαλό μου

και οι αναμνήσεις αλύπητες με πολεμούν.

Εγώ;

Πώς να σ’ αποχωριστώ;

Πώς να φύγω;

 

                                                                      A.K

 

Ετικέτες Technorati:

Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

0 Comments:

 
Candy - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger